Найближчі події
БЕЗПЕКА 2019

Двадцять четверта міжнародна виставка індустрії безпеки
22 - 25 жовтня 2019 р.

Електричні системи України 2019

Виставка рішень для автоматизації та енергобезпеки об'єктів
22 - 25 жовтня 2019 р.

EV Forum 2019

Електротранспорт та зарядна інфраструктура: трансформація сучасного бізнесу
31 жовтня 2019 р.

Winter Sport eXtreme 2019

Чотирнадцята спеціалізована виставка
15 - 17 листопада 2019 р.
Організатор: «Спорт Экспо» Партнер: «Евроиндекс»

Fish Business Ukraine 2019

Виставка-форум рибної індустрії та риболовного хобі
21 - 24 листопада 2019 р.

Франчайзинг 2020

Шістнадцята міжнародна спеціалізована виставка
17 - 19 березня 2020 р.

Світ стрімко розвивається, з’являються нові маркетингові інструменти, цифрові технології щохвилинно пропонують щось нове й інноваційне.
Попри все це, саме виставки залишаються одними з найнадійніших інструментів розвитку різних форм бізнесу, дозволяють розширювати клієнтську базу і підвищувати продажі, знаходити способи оптимізації виробничих процесів, посилювати конкурентоспроможність, забезпечувати позитивне сприйняття бренду або компанії, збільшувати репутаційний капітал.
Напрямки і завдання
  • Залучати нових клієнтів.
  • Утримувати постійних клієнтів.
  • Відновлювати відносини з втраченими клієнтами.
  • Демонструвати переваги товарів або послуг, представляти новинки.
  • Оцінювати затребуваність продуктів, виявляти потреби клієнтів.
  • Проводити маркетингові дослідження, визначати перспективні напрямки розвитку, нові ринки, цільові групи, канали збуту.
  • Вивчати конкурентне середовище, вести конкурентну боротьбу, справляти на клієнтів краще порівняно з конкурентами враження.
  • Демонструвати переваги над конкурентами (завдяки пріоритетному розташуванню і розмірам стенду; статусу спонсора).
  • Набувати або зміцнювати статус експерта у професійному і клієнтському середовищі (завдяки виступу в рамках ділової або наукової програми виставки).

Сформувати або підтримувати репутацію успішної, стабільної і надійної компанії, позиціонувати компанію як лідера ринку, справити на цільову аудиторію позитивний вплив (завдяки пріоритетному розташуванню і розмірам стенду, характеристикам продукту, кваліфікації, зовнішньому вигляду, манерам поведінки персоналу; статусу спонсора).

  • Здійснювати рекламний вплив на цільову аудиторію, підвищувати впізнаваність бренду або компанії.
  • Привертати підвищену увагу до бренду або компанії (завдяки спонсорським можливостям).
  • Знаходити постачальників сировини, обладнання, витратних матеріалів; ефективні рішення та ідеї для оптимізації виробництва і підвищення продуктивності (бенчмаркінг).
  • Залучати кваліфікований персонал.
  • Підтримувати відносини з партнерами.

Встановити чи підтримати корисні зв'язки із VIP-відвідувачами (представниками держструктур, галузевих установ, професійних асоціацій).

Встановити контакти або підтримати відносини з представниками галузевих і ділових ЗМІ.